Ajánlattételi felhívás online tartalmak elkészítésére az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében.
Ajánlatkérő adatai:
név: Az emberség erejével – CUM VIRTUTE HUMANITATIS Alapítvány
székhely: 7621 Pécs, Citrom u. 12. I. emelet
adószám: 18327568-1-02
képviselő neve: Nyirati András, elnök
e-mail címe: emberseg.erejevel@gmail.com
Ajánlatkérés tárgya:
Online tartalomkészítés az Interreg V–A Magyarország–Horvátország Együttműködési Program 2014-2020HUHR/1901/4.1.2/0077 azonosítójú TEACH projektje keretében az alábbiakban részletezett tartalom szerint.
1. Online játék fejlesztése (5.6.9. Development of on-line game)
A játék célja
Megismertetni más nemzetiségek kultúráját, beláttatni, hogy léteznek mind hasonlóságok, mind izgalmas eltérések köztük. A négy kultúrkör: horvát, magyar, német, roma. A játék elsősorban a 10-12 éves korosztálynak szólna. Elsősorban az általános iskolai oktató munkát segítené a játék, élőbbé, érdekesebbé téve a kapcsolódó témájú tanórákat (történelem, hon- és népismeret, etika, idegennyelvek).
Koncepció
A játék egy hibrid, egy táblajáték és online játékok ötvözete. A játékosok egy (fizikai) pályán haladnak előre és a különböző mezőkön (szerencse, megálló) különböző dolgok történnek velük. A játék során a játékosok zsetonokat gyűjtenek, amelyekhez a megállókon található játékok megoldásával juthatnak hozzá. A játékban 32 db megálló van, valamint 16 db szerencse mező. A megállóknál egy Qr kódon keresztül elérhető a játék, a szerencse mezőknek közös qr kódja van.
A játékban nincs dobókocka, a játékosok különféle vízi járművekkel haladnak, amelyeket a játék kezdetekor szintén egy online eszköz segítségével sorsolunk ki.
Megállók/Feladatok
Qr kódok. Mögötte mindig valami online játék/feladat van, ami lehet puzzle, 1-2 kérdéses quiz, akasztófa, anagrama, stb. Gyors játékok szükségesek, hogy a többi várakozó játékos addig ne unatkozzon. Ha megoldotta a feladatot, megkapja a tokent. Ha nem sikerült, akkor maradhat és megpróbálhatja újra, vagy ha nem akar ismételni, akkor továbbmehet token nélkül.
A qr kódokról kívülről annyi látszik, hogy melyik nemzetiséghez tartozik, ezt a kerete jelöli (pl színnel: piros, kék, zöld, sárga – roma, horvát, magyar, német), a témája csak akkor derül ki ha a játékos leolvassa a kódot. Négy téma van: gasztronómia, kultúra, népszokás, zene. Témánként 8 megálló, vagyis nemzetiségenként, minden témából 2 megálló van, vagyis összesen 32 megálló van.
Játékosok
3-4 játékos játszhat.
Játékmenet
1) a te nemzeted: a játékosnak egy nemzethez tartozó 5 tokent kell összegyűjtenie úgy, hogy mindegyik témából legyen legalább 1 tokenje
2) a te témád: a játékosnak ugyanabból a témából kell minimum 3 tokent összegyűjtenie
Megvalósítandó feladat
- az alkotók által kitalált 32 db játék online kidolgozása, a grafikus által kidolgozott elemek felhasználásával, a szükséges qr kódok generálása
- a szerencse mezőhöz online szerencsekerék létrehozása, qr kód generálása
- a kezdő vízi jármű választáshoz online szerencsekerék létrehozása, qr kód generálása
Teljesítés határideje: A szerződéskötéstől számított 4 hónap
2. Infografika, digitális prezentáció készítése kutatási anyaghoz (Developing iconographic/ short digital presentation of the paper that will be available on our web page)
A Nemzetiségi reprezentáció, multikulturális tartalmak és az interkulturális nevelés lehetőségei a kerettantervekben és a tankönyvekben című 61 oldalas kutatási anyag főbb megállapításainak taratalmi mondandójának összegzésére és bemutatására alkalmas prezentációs anyag összeállítása.
A kiemelendő területek:
IV. fejezet: Vizsgált fogalmak előfordulási gyakorisága a 2020-as kerettantervekben
16-17. oldal táblázatok
18-19. oldal táblázatok
20-21. oldal táblázatok
22-23. oldal táblázatok
24-41. oldal Etika és Történelem tantárgyakhoz kapcsolódó javaslatok
50-52. oldal család fogalma, megjelenítése
56-57. oldal roma reprezentáció megjelenítése
A prezentáció elvárt hossza:
10 dia
Teljesítés határideje: A szerződéskötéstől számított 30 nap
A tartalommal kapcsolatos esetleges pontosító kérdéseket kérjük, a nagy.erika@outlook.com címre küldjék. A kérdésekre adott válaszok egyidőben valamennyi felkért ajánlattevőnek megküldésre kerülnek.
Az ajánlat benyújtásának módja:
A felhíváshoz mellékelt hiánytalanul kitöltött és cégszerű aláírással ellátott ajánlattételi lapot elektronikusan a nagy.erika@outlook.com címre, ezzel egyidejűleg ajánlatkérő fent megjelölt székhelyére postai vagy személyes úton benyújtva.
Az ajánlat benyújtásának határideje: 2022. január 5. 14.00
Az ajánlatok bírálatának szempontja:
Ajánlattevő a legalacsonyabb végösszegű ajánlatot tevővel kíván szerződést kötni.
Feltöltések
Ajánlattételi lap
Ajánlattételi felhívás